Înainte de a prelua coletul, se recomandă verificarea stării acestuia. În cazul în care sunt vizibile deteriorări exterioare (ambalaj rupt, deformații și alte deteriorări semnificative), vă recomandăm să refuzați preluarea coletului. Aveți dreptul să refuzați preluarea bunurilor dacă pe ambalajul produselor comandate observați deteriorări exterioare apărute în timpul transportului sau dacă coletul este incomplet sau modificat.
În cazul unei reclamații, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail info@microcantar.ro sau prin intermediul formularului de contact de pe site-ul nostru. După procesarea reclamației, personalul nostru vă poate solicita informații suplimentare sau fotografii. Dacă reclamația dumneavoastră va fi aprobată, vă rugăm să trimiteți produsul defect la adresa noastră.
Ambalați cu grijă produsul defect. Ambalajul trebuie să conțină produsul defect și toate accesoriile sale, suportul de date necesar pentru instalare, manualul de utilizare, copia facturii sau a avizului de livrare, descrierea defectului și datele de contact ale cumpărătorului - adresa, numărul de telefon și adresa de e-mail. Expediați coletul recomandat prin poștă sau ca pachet printr-o companie de curierat la adresa noastră. Nu trimiteți coletul cu plata ramburs. Produsul reclamat trebuie să fie curat și fără deteriorări. Cumpărătorul este obligat să returneze produsul reclamat într-un ambalaj care să asigure că produsul nu va fi deteriorat în timpul transportului. Deteriorările produsului apărute în timpul transportului nu sunt acoperite de garanție.
Trimiteți produsul reclamat cât mai curând posibil după primirea răspunsului nostru la adresa:
JADO Trade s.r.o.
Na pískách 3
69501 Hodonín
Republica Cehă
Puteți returna coletul gratuit prin intermediul punctelor de preluare „Packeta” - găsiți lista punctelor de preluare aici: https://www.packeta.ro/puncte-pick-up. Înainte de a returna produsul, vă rugăm să ne contactați și vă vom trimite un cod care să asigure transportul gratuit al coletului.
După soluționarea favorabilă a reclamației, vânzătorul va livra produsul cumpărătorului pe cheltuiala sa. Termenul pentru soluționarea reclamației începe în ziua primirii produsului defect. Reparația este gratuită în perioada de garanție. Dacă apare un defect al produsului în perioada de garanție, cumpărătorul are dreptul la reparația acestuia. Dacă defectul produsului nu poate fi reparat, cumpărătorul are dreptul să solicite înlocuirea produsului sau, prin acord reciproc, să solicite un alt produs și să ceară returnarea sau plata diferenței de preț vânzătorului. După soluționarea favorabilă a reclamației, vânzătorul va trimite cumpărătorului un produs nou sau reparat.
În cazul în care se dovedește că defectul a fost cauzat de cumpărător - prin utilizare incorectă, manipulare necorespunzătoare (vărsarea lichidului) și cumpărătorul știa sau putea să știe despre existența defectului și totuși l-a reclamat, vânzătorul poate solicita despăgubiri de la cumpărător.
Garanția nu acoperă următoarele defecte:
- Uzura cauzată de utilizarea normală sau excesivă
- Murdărirea produsului sau a componentelor acestuia din cauza întreținerii necorespunzătoare
- Utilizarea produsului în condiții necorespunzătoare, de exemplu, umiditate excesivă, praf, temperaturi prea ridicate sau prea scăzute, condiții chimice sau tehnice nefavorabile în încăperea unde produsele sunt utilizate în mod obișnuit
- Deteriorarea produsului din cauza fenomenelor naturale, cum ar fi focul, tensiunea înaltă, inundațiile, câmpul magnetic
- Intervenții neautorizate asupra produsului (reparații sau modificări neautorizate)
- Ignorarea instrucțiunilor de utilizare
- Deteriorări externe - lovituri, zgârieturi, tăieturi, supraîncălzire, căderi, utilizare necorespunzătoare etc.
- Dacă sigiliul de garanție al produsului este deteriorat sau îndepărtat.
Garanția nu acoperă, de asemenea, daunele cauzate de forța majoră, dezastre naturale, daune violente, influențe atmosferice sau condiții extreme și neobișnuite de utilizare.